کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دریافت رایگان اپلیکیشن Calendars 5 به مدت محدود

20140518-234424-85464723.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ از امروز به مدت دو روز اپلیکیشن Calendars 5 به طور رایگان قابل دریافت خواهد بود. این اپلیکیشن که یکی از قدرتمندترین گزینه‌ها در رده‌ی خود است، در اوقات عادی ۶.۹۹ دلار قیمت در اپ استور دارد.
 
 Calendars 5 با تقویم‌های موجود روی دستگاهتان سینک شده و امکان مدیریت و کار با آن‌ها را از طریق خود فراهم می‌کند. علاوه بر تقویم‌های خود گوشی، می‌توانید اکانت گوگل جداگانه‌ای نیز برای استفاده از تقویم گوگل آن به اپلیکیشن تعریف کنید. نه تنها تقویم، که توسط Calendars 5 خواهید توانست ریمایندرهای خود را نیز مدیریت کنید. بدین ترتیب امکان تعامل با رویدادهای آینده و تنظیم برنامه‌هایتان را به طور مسنجمی خواهید داشت.
 
 نکته‌ی جالب در مورد Calendars 5 امکان ساخت رویدادهای جدید با استفاده از روشی موسوم به زبان طبیعی است. به این صورت که کافی است رویدادی بسازید تحت این عنوان که: قرار ملاقات با تیلور در ساعت ۸ شب روز یکشنبه. اپلیکیشن به طور خودکار اجزای مختلف عنوان ورودی را پردازش کرده و پس از تشخیص عنوان، زمان و مکان رویداد، آن را به طور خودکار می‌سازد.

 نام Calendars 5 را در اکثر لیست‌هایی که تقویم‌های برتر آی‌اواس را معرفی می‌کنند خواهید یافت. برای استفاده از این فرصت می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و با دریافت رایگان Calendars 5 ، آن را برای همیشه در اپل آی‌دی خود ثبت کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20681 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/02/29 تعداد مشاهده: 1515
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امید اکرامی 1393/02/29 15:28
نصب شد . روش ساخت رویداد بسیار جالب بود.
با گوگل اکانت سینک شد . حالا کالندر مستقیم با تقویم فارسی دارم.
متشکرم برای اطلاع رسانیlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet